Reklamační formulář 1. Firma * 2. Kontaktní osoba * 3. E-mail * 4. Telefon * 5. Číslo TOORS prodejní objednávky * 6. Pozice zakázky * 7. Zadejte typ reklamace * Transportní poškozeníChybějící nákladový kusPoškození materiálu uvnitř baleníChybějící komponentVadný / nefunkční komponent 8. Specifikace poškození 9. Přiložte kopii dopravní dokumentace se záznamem o škodě a fotografie poškození 10. Specifikace chybějícího nákladového kusu / nákladových kusů 11. Přiložte kopii dopravní dokumentace se záznamem o chybějícím nákladovém kusu 12. Specifikace poškození materiálu 13. Přiložte fotografie poškození ihned po rozbalení balíku * 14. Zadejte specifikaci chybějícího komponentu * 15. Popište vadu / nefunkčnost komponentu * 16. V případě potřeby, přiložte fotografii 17. Navrhované řešení *