Formularz skargi 1. Firma * 2. Kontaktní osoba * 3. E-mail * 4. Číslo TOORS prodejní objednávky * 5. Pozice zakázky * 6. Zadejte typ reklamace * Transportní poškozeníChybějící nákladový kusPoškození materiálu uvnitř baleníChybějící komponentVadný / nefunkční komponent 7. Specifikace poškození 8. Přiložte kopii dopravní dokumentace se záznamem o škodě a fotografie poškození 9. Specifikace chybějícího nákladového kusu / nákladových kusů 10. Přiložte kopii dopravní dokumentace se záznamem o chybějícím nákladovém kusu 11. Specifikace poškození materiálu 12. Přiložte fotografie poškození ihned po rozbalení balíku * 13. Zadejte specifikaci chybějícího komponentu * 14. Popište vadu / nefunkčnost komponentu * 15. V případě potřeby, přiložte fotografii 16. Navrhované řešení *