Co od Vás potřebujeme:
- znalost německého jazyka na úrovni Business,
- zálibu v cestování do zahraničí,
- a v navazování vztahů a umíte je propojit s obchodem,
- baví Vás prodej technických produktů a nečiní Vám problém orientovat se v technické dokumentaci nebo jste ochoten se to doučit,
- důslednost a samostatnost, jsou vám vlastní, protože budete zodpovědný/á za své obchodní výsledky,
Náplň práce :
- aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních zákazníků ve svěřeném regionu,
- práce s obchodními podmínkami s ohledem na roční obrat,
- projednávání, připravování a uzavírání obchodních smluv, dle definovaného procesu, včetně veškerých následných úprav,
- kompletní zastřešení zákaznické péče o klienta,
- aktivní edukace zákazníka s cílem maximální sebeobslužitelnosti – on-line portály,
- aktivní budování zákaznických vztahů,
- aktivní monitoring konkurence a veškerých informací z trhu svěřeného regionu.
Co Vám za to poskytneme my :
- odborné a velmi důkladné zaškolení ve výrobě i kanceláři,
- po zaškolení Vám bude dispozici kancelář v Hradci Králové nebo můžete využívat Home office,
- příležitosti naučit se nové věci,
- 5 týdnů dovolené a 3 dny sick days,
- příspěvek na stravování či stravenkovné v hodnotě 80,- /den, příspěvek na jazykové vzdělávání a 50% na pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli,
- služební auto, notebook a telefon.
Zaujali jsme Vás ať už náplní práce, smýšlením firmy nebo obojím? Pošlete životopis na email i.moravcova@toors nebo zavolejte na tel.: 702 237 419. Ráda poskytnu ještě více informací a seznámím Vás blíže se společností TOORS CZ.