Manager vývoje produktu


Naší divizi Vývoje produktu a ICT hledáme nového styčného důstojníka, který bude parťákem, hnacím motorem i požárním hlásičem v jednom, ale hlavně to musí být srdcař a táhnout s námi za jeden provaz. Manažer vývoje produktu a ICT je člen managementu a ukazatel nových trendů a směrů. V této pozici se spolu s týmem budete podílet na zvyšování produktivity a efektivity výroby našich garážových a průmyslových vrat, což v každodenní práci bude znamenat:

  • vedení a odpovědnost za tým 7 lidí
  • spolupodílení se na tvorbě vize, strategie a celkovém směřování společnosti
  • řízení projektů, včetně jejich plánování, priorit, implementací, budgetů – dle trendů trhu, zpětných vazeb a dodavatelů
  • pravidelnou komunikaci s ostatními týmy v rámci společnosti – výroba, obchod, technici a další
  • spolupráci s nákupem u klíčových dodavatelů – primárně z hlediska technické stránky dodávek či výrobních náhrad
  • návštěvy významných zákazníků s cílem získávat pravidelnou zpětnou vazbu na produkt
  • monitoring konkurence
  • komunikaci směrem do skupiny (Nizozemska), kde využijete svou znalost anglického jazyka

Pro tuto pozici je vhodný člověk, který:

  • je praktik - působil jako konstruktér a produkt sám realizoval
  • je technický zdatný – má technické vzdělání, ideálně strojní
  • má zkušenosti s oblastí vývoje ve výrobní firmě, zakázkové výroby
  • je přirozený leader (motto ¨leading by example¨ je mu blízké), který má správný tah na bránu
  • bude partnerem našim dodavatelům, zákazníkům i kolegům
  • dokáže věci posouvat kupředu
  • ovládá anglický jazyk min. na komunikativní úrovni B2
  • zvládne práci s PC – projektový systém Easyprojekt, CAD, MS Office – primárně Excel

Jak Vás budeme podporovat a co z toho budete mít?

  • na začátku celé spolupráce Vás bude čekat odborné a velmi důkladné, praktické zaškolení, abyste si dokázali lépe představit, co z Vašich dokumentů skutečně vzniká, a to jak přímo v naší výrobě, tak i u našich servisních partnerů, kteří naše produkty montují
  • naši odborní kolegové jsou připraveni Vás zasvětit do všech pojmů a systémů, díky kterým budete schopný celý proces řídit,
  • budete pracovat v týmu, který ocení Vaši pracovitost, iniciativu, flexibilitu a pečlivost (společně toho mnoho vyřešíte),
  • spoustu příležitostí naučit se nové věci,
  • hezké pracovní prostředí a příjemné kolegy,
  • dostatečné kompetence k rozhodování, plnou míru zodpovědnosti a flexibility
  • 1 týden dovolené navíc (25 dnů celkem), příspěvek na stravování a jiné benefity.

Zaujala Vás naše firma jako taková, nabízená pozice, náš přístup a myšlení? Ať je to cokoliv z toho, pošlete nám prosím svůj životopis a krátké osobní představení nebo nejprve zavolejte na 602 562 037. Ráda Vám poskytnu více informací o pozici i společnosti TOORS CZ.

 

 

  

   Hana Foltýnová

   +420 602 562 037

    h.foltynova@toors.cz

 

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Položky označené * jsou povinné.

 
 

Novinky e-mailem

Přihlaste se pro odběr novinek a exklusivních nabídek

 
Cookies

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Nahoru